Świat 1
Świat 5
Świat 10
Świat 13
Świat 14
Świat 19
Świat 23
Świat 27
Świat 32
Świat 40
Świat 42
Świat 43
Świat 48
Świat 49
Świat 54
Świat 60
Świat 68
Świat 69
Świat 70
Świat 72
Świat 73
Świat 74
Świat 75
Świat 76
Świat 77
Świat 78
Świat 80
Świat 81
Świat 82
Świat 83
Świat 84
Świat 85
Świat 86
Świat 87
Special
Arkadia
Arkadia 2

Ustawienia świata Świat 1

» Dostęp gościnny » Statystyki

Ustawienia
Prędkość gry 1
Prędkość jednostek 1
Burzenie budynków Aktywne
Morale nieaktywne
Reguła zagrody Nieaktywne
Obrona gruntowa 20
milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków Nieaktywne
System badań system 3-poziomowy
Kościół nieaktywne
Odznaczenia nieaktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich nieaktywne
Osady koczownicze Brak osad koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 Minut
Czas przerwania dla kupca 5 Minut
Bonus nocny aktywny od 0:00 do 7:00
Ochrona dla nowych graczy 5 Dni
Maksymalny stosunek atakujących do obrońców nieaktywne
Flagi Nieaktywne
Jednostki
Łucznicy nieaktywne
Zwiad Jeśli zostało przeprowadzone odpowiednie badanie, zwiadowcy mogą wykrywać wojska,
budynki, surowce i jednostki poza wioską
Rycerz Nieaktywne
Chłop Nieaktywne
Szlachcic
Rosnące ceny szlachciców Aktywne, koszt zwiększa się począwszy od drugiego szlachcica
Tanie odnawianie szlachciców Aktywne
Maksymalny zasięg szlachcica 1000 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1
Konfiguracja
Limit członków plemienia nieaktywne
Ranking pokonanych przeciwników Aktywne, wg liczby punktów
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenie stałego zastępstwa Ograniczenia, poczynając od ponad 60 dni aktywnego zastępstwa, w przeciągu ostatnich 120 dni.
Wolny handel nieograniczony
Wybór kierunku nieaktywne
Warunki zwycięstwa Osoba z największą liczbą punktów na koniec rundy
Data rozpoczęcia 2006-10-28
Wersja 21995 8.27

Przegląd jednostek


Jednostka Siła napadu Obrona ogólnie Obrona przeciwko kawalerii Prędkość Łup
Pikinier 503010 1 10 15 45 18 25
Miecznik 303070 1 25 50 25 22 15
Topornik 603040 1 40 10 5 18 10
Zwiadowca 505020 2 0 2 1 9 0
Lekki kawalerzysta 125100250 4 130 30 40 10 80
Ciężki kawalerzysta 200150600 6 150 200 80 11 50
Taran 300200200 5 2 20 50 30 0
Katapulta 320400100 8 100 100 50 30 0
Szlachcic 560060005000 100 30 100 50 35 0

SymbolZnaczenie Wyjaśnienie
Siła napadu Siła napadu to po prostu waleczność danej jednostki w napadzie.
Obrona ogólnie Obrona ogólna informuje, jak dobrze radzi sobie dana jednostka w obronie przeciwko piechocie.
Obrona przeciwko kawalerii Obrona przeciwko kawalerzystom informuje, jak mocna jest siła obrony danej jednostki przeciw kawalerii.
Prędkość Prędkość mierzona jest w minutach, które dana jednostka potrzebuje na przebycie jednego pola.
Łup Wartość łupu informuje o tym, ile surowców może unieść dana jednostka.

© 2003 - 2014 InnoGames GmbH · Kontakt · Ochrona prywatności · OWH · RSS