Świat 1 Ustawienia

Prędkość gry 1
Prędkość jednostek 1
Burzenie budynków Aktywne
Morale Nieaktywne
milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków Nieaktywne
System badań system 3-poziomowy
Kościół Nieaktywne
Odznaczenia Nieaktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Nieaktywne
Osady koczownicze Brak osad koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla kupca 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 0:00 do 7:00
Ochrona dla nowych graczy 5 dni
Flagi Nieaktywne

Jednostki

Łucznicy Nieaktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską, zależnie od zbadanego poziomu.
Rycerz Nieaktywne
Chłop Nieaktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Paczki surowcowe, cena rośnie po 2 szlachcicu
Tania odbudowa straconego szlachcica Aktywne
Maksymalny dystans podróży szlachcica 1000 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1

Konfiguracja

Limit członków plemienia Nieaktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 60 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 120 dni.
Przesyłanie surowców Bez ograniczeń
Możliwość wyboru kierunku startu Nieaktywne
Warunki zwycięstwa Wygrywa osoba z największą ilością punktów
Data rozpoczęcia 28.10.06 00:00